Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility airbnb שלי דותן |בלוג | 5 טיפים לעיצוב דירת אירוח
top of page
חיפוש

איך להפוך דירת air bnb לדירה מבוקשת ומובילה?

החלטתם להשקיע ברכישת דירה והפיכתה לדירת air bnb?

קבלו ממני 5 טיפים מועילים וחשובים מאוד להפיכתה למובילה במנועי החיפוש באתרים .



1.מיקום: מיקום פצצה אבל אין נוף שנשקף מהדירה? רואים בניינים אחרים?. במקרה כזה העיצוב והסטייל חשובים פי מיליון. רוצים שהדירה תעוף? הפכו אותה לממש מיוחדת. האימפקט הזה יכול להיווצר באמצעות תעוזה עיצובית (כל מה שלא הייתם עושים בבית שלכם) ואקלקטיות מפתיעה ומקורית בהחלט יוסיפו לדירה שלכם יתרון על פני דירות אחרות באותה קטגוריה. תיירים שבאים לחופשה רוצים חוויה מיוחדת לא שעמום גנרי. דירה מעוצבת, מגניבה, תבדל אתכם מהמתחרים.


2.עיצוב אותנטי: אחד מהרעיונות המרכזיים בחופשה זה לחוות את המקום שאליו אנחנו מגיעים. לספוג את האווירה הטבעית המקומית. להרגיש לרגע, כאילו אנחנו חיים שם. הוסיפו לדירה סימנים אותנטיים המאפיינים את המקום, את העיר ואת האזור שבו היא ממוקמת. למשל אם הדירה ממוקמת על חופי הים נשלב גוונים של ים ואלמנטים עיצוביים שקשורים לים להעצמת החוויה. אם הדירה ממוקמת בשכונת פלקה או בפסירי באתונה נשלב אלמנטים של גרפיטי, בליסבון נשלב אריחים פורטוגלים. עיצוב מוצלח הוא עניין של טעם לא של כסף. אפשר לקחת פריט רגיל השתמש בו בצורה יוצאת דופן ליצירת אומנות על הקיר כמו למשל 2 רקטות טניס ישנות תלויות על הקיר, ברכת WELCOME בכניסה, יעשו רושם כמו יצירת אומנות יפה ובמרבית המקרים גם יעלו פחות ממנה.

.

3.תכנון חדרי רחצה: בתכנון דירה של 2 חדרים ויותר רצוי שיהיה לכל חדר שינה חדר רחצה משלו (סוויטה). זה אחד מהקריטריונים הגבוהים ביותר בחיפוש דירות אירוח. יחד עם זאת אם נאפשר אירוח נוסף בספה נפתחת בסלון, נצטרך גם מקלחת כללית. אחד הפתרונות הוא לתכנן מבואה קטנה בין חדר הרחצה הכללי לחדר שינה, למקם דלת בתחילת המבואה ודלת נוספת בפתח חדר השינה ובכך לאפשר לאחד או להפריד אותם, בהתאם לצורך. בתוך חדר הרחצה- מקלחון רחב, לפעמים מחמם מגבות, מפשיר אדים במראה, מראה מגדילה, תוספת מתלה או ספסל ישיבה, חלוקים לבנים פשוטים עם רקמה של שם היחידה, יכולים לעשות את כל ההבדל בין מקלחת מפנקת לסתם מקלחת.




4.פינוקים והפרטים הקטנים: מטבחון מאובזר, מכונת אספרסו עם קפסולות, עציצים עם צמחיה טבעית, לשים דגש לפרטים הקטנים, במטבח, בחדר השינה, בחדר הרחצה. תכנון נכון של תאורה, ייעודית- לקריאה או עבודה, ותאורת אווירה. חדר השינה נחשב ללא ספק לגורם משמעותי בעיצוב דירת נופש. השקיעו בטקסטיל איכותי (סדינים לבנים -משדרים ניקיון!), ההשקעה הזו תהיה לטווח ארוך, כיוון שהם יחזיקו יותר וישמרו על מראה מזמין לאורך זמן. בחרו במזרן נוח, גדול ואיכותי. חישבו על קהל היעד. אם ברצונכם להשכיר לטווח ארון כדאי גם לצייד במכונת כביסה עם מייבש, מדיח כלים וקולט אדים. האורחים לא רוצים לעבוד קשה בחופשה שלהם. בשורה תחתונה, הפינוקים יכולים להקפיץ לכם את חוות הדעת על המקום.




5.תחזוקה סדר וניקיון: יש להשקיע מחשבה מעמיקה בתכנון הדירה. ארגון נכון של החללים, מקומות אחסון, לא לשכוח לתכנן ארון תחזוקה לכלי ניקוי ולמצעים מגבות, כריות ושמיכות. אחד הדברים החשובים בביקורת על יחידות אירוח, הוא הניקיון. אין פה הנחות בכלל בעניין הזה. זה יתבטא מיד בחוות הדעת. לכן חשוב גם להשתמש בחומרי גמר עמידים שנראים טוב גם לאורך שנים. לרכוש רהיטים חזקים ועמידים. או לחילופין רהיטים שעושים רושם אך במחירים סבירים כדי שתוכלו להחליפם במידת הצורך בלי להיכנס להוצאות גדולות מדי. ואמנם, לא קשור לעיצוב, יחד עם זאת, לדאוג לחברת ניקיון שתצחצח את המקום בתום שהות האורחים.

לבסוף עצה שלי אליכם, השקיעו מחשבה מעמיקה בתכנון ועיצוב הדירה. אווירה היא מושג חמקמק שקשה מאוד להגדיר וקשה עוד יותר ליצור בבית. אבל כשמצליחים ליצור אווירה ייחודית בבית, אי אפשר לפספס את זה. בחרו קונספט עיצובי והקפידו ללכת איתו עד הסוף. אם אין לכם את זה, תעזרו באנשי מקצוע. תכנון נכון יכול למצות פוטנציאל גבוה יותר של הדירה. תממשו את כל מה שחלמתם לעשות בבית שלכם, אבל לא העזתם ופחדתם שימאס. כאן אין סיכוי שימאס. תבלטו בעיצוב מפתיע. השקיעו בפריטים ייחודיים. הרי בסופו של דבר כל העניין הוא לצאת מהשיגרה ולגלות טעמים וסגנונות חדשים.



(*חלק מהתמונות לקוחות מ PINTEREST כמקור להשראה ודוגמאות)




שמי שלי דותן, מעצבת פנים-מעצבת חיים.

הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים.

מומחית בתכנון חללים קטנים, בדירות אירוח ובעיצוב קונספטואלי.

אני מציעה חבילות ליווי- החל בייעוץ, סקיצות, תכנון מלא, סטיילינג וליווי לרכישות מרחוק או במקום.

מוזמנים ליצור איתי קשר טלפוני 054-4562233

bottom of page