Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility בלוג | סודות של סטיילינג, עיצוב והלבשת הבית | שלי דותן
top of page
חיפוש

כך תשדרגו את הבית בעצמכם: סודות של סטיילינג -טיפים בסיסיים לעיצוב והלבשת הבית


תמיד היה לכם את הטאצ' הזה לעיצוב? לבית יש מראה עייף ומיושן? רוצים לשדרג ולא יודעים איך? אז הכנתי לכם מדריך מקוצר הכולל מספר טיפים לשידרוג הבית.


הרחיקו מהעין עומס: השקיעו בניקיון יסודי של הבית. לכלוך דוחה וממסך ראיית הפוטנציאל של הבית.


הוסיפו צבע לקירות: במינימום, תקנו חורים ופגמים בקיר וצבעו בצבע הקיר בתיקון מקומי. בהשקעה נוספת - שימוש בצבע משדרג את החלל מיד ובתקציב נמוך. שלבו שלבו שני גוונים, על מנת לשוות לחדר מראה מעוצב ושיקי. בהשקעה כספית נמוכה השתמשו בקיר מסוים בתור קיר כח דומיננטי בעזרת אפקטים בצבע, חיפוי תלת מימדי או בהדבקת טפט.


היפטרו מפריטים לא מתאימים: עשו סיבוב בבית, אתרו פריטים שתופסים מקום ושאלו את עצמכם בכנות האם הם אכן נחוצים לכם בדירה. זכרו, פחות זה לפעמים יותר. שימו לב שהרהיטים לא גדולים מדי לחלל. לעתים אנו מרהטים את החדר ברהיטים גדולים מדי שחונקים אותו וגורמים לו להראות קטן יותר.


בחרו תאורה נכונה: תאורה נכונה משנה את מצב הרוח שלנו ואת תחושת המרחב בעלויות נמוכות. החליפו תאורה קרה בתאורה חמה ומזמינה. הוסיפו מנורות שולחן ומנורות עומדות מעניינות, המוסיפות למראה ולאווירה.


סדרו את הספריה: רווחו את המדפים בספריה. סדרו את הספרים לפי צבעים, שימו חפצי נוי בין הספרים או איזו תמונה שמחה.


סדרו את הארון בשירותים ובמקלחת: העלימו לארון תמרוקים ומוצרי הגיינה וסדרו את החפצים שצריכים להיות בחוץ במגשים קטנים או בסלסילות. כמו כן, היפטרו ממגבות ישנות, סדרו סט מגבות תואמות שייתלו, דאגו לניקיון בחדר הרחצה.


עדכנו את הספה: אם אין תקציב לספה חדשה, ניתן לשדרג אותה בעזרת כריות במחירים סבירים. קבלו השראה מצבע הקירות או הרצפה, מתמונה שתלויה


בסלון. אפשר גם לרפד את הספה הישנה בריפוד מגניב בעל אמירה אישית.או לפחות לכסות אותה בבד ניטרלי אם היא מוכתמת.


רעננו את חדר השינה: קנו אהילים חדשים ומסוגננים, מקמו בצידי המיטה, והחדר יקבל שדרוג אוטומטי ואווירה אינטימית ורומנטית. ניתן לשדרג את חדר השינה ע"י יצירת לוח MDF לגב המיטה וציפוי בספוג ובד שיתאים לכיסוי המיטה והכריות או להשתמש בטפט מיוחד בקירשמאחורי גב המיטה.. להוסיף כריות נוי, כיסוי מיטה, שטיח קטן, תמונות, וילון. מצאו נושא או שפה משותפת לקביעת הLOOK בחדר השינה.


הוסיפו מראות: פזרו מספר מראות בבית. אלה יעניקו אשלייה של מרחב בחדרים ויוסיפו אור.


הוסיפו תמונות ופרטי אומנות: תמונות ואומנות תלת מימדית תמיד מוסיפים עניין ויופי ופן אישי. ניתן גם בתקציב נמוך לקנות הדפסים בחנות און ליין ולמסגר במסגרות פשוטות וליצור אוסף אישי וצבעוני והעל ערך מוסף.


סדרו את המטבח: רכזו במטבח את הסוכר, תה וקפה במגש אחד. ובכלל, עדיף לנקות את השיש מאביזרים מיותרים.


צרו אווירה חמה וביתית: השתדלו להוסיף אגרטל עם פרחים או עציצים עם צמחים ולהפיץ ריח נעים בעזרת מבשם אוויר או נרות ריחניים, ביחרו ריח עדין של מרכך כביסה או צמח תבלין.


השקיעו בכניסה לבית: עוד לפני שנכנסים לבית. משום ששם נקבע הרושם הראש, כדאי שהיא תהיה מזמינה.

על כן צבעו את דלת הכניסה לבית. תשומת לב לשטיח הכניסה, לשלט, לעציץ בכניסה.


השקיעו באלמנט כנקודת פוקוס: לא חשוב אם יש לכם דירה קטנה או בית רחב וגדול, פרגנו לו עם פריט ריהוט או אלמנט אחד (כמו תמונה מרהיבה או כורסא מרשימה) כך תיצרו נקודת פוקוס הנראית עם הכניסה לבית ומרשימה ברגע הראשון.


הוסיפו וילונות: וילונות ממסגרים את החלון מסננים את האור מוסיפים רכות מאפשרים פרטיות מהווי לעיתים תחליף לתריס מכוער או לפחות מסתירים אותו.


bottom of page